• Երեխաները մեր ներկան են եվ հասարակության ապագան
    • Կրթություն բոլորի համար
    • Ապրել միասին, սովորել միասին
    • ՀՈՒՅՍԻ ԿԱՄՈՒՐՋԸ UNESCO-ի ՄՐՑԱՆԱԿԱԿԻՐ
    • ՀԱՅՈՑ ՑԵՂԱՍՊԱՆՈՒԹՅԱՆ 100-րդ ՏԱՐԵԼԻՑ
    • Ներառական կրթությամբ դեպի ներառական հասարակություն
  • «Հույսի կամուրջը» հասարակական կազմակերպություն է, որի նպատակն է պաշտպանել հաշմանդամություն ունեցող երեխաների և երիտասարդների և նրանց ընտանիքների իրավունքներն ու արժանապատվությունը, և նպաստել նրանց սոցիալական ներառմանը Հայաստանի Հանրապետությունում: Մեր տեսլականը հաշմանդամություն ունեցող անձի արժանապատիվ կյանքով ապրելն ու բոլորին հավասար իր երկրի ապագայի կառուցմանն մասնակցելն է:

     

    Մենք հավատում ենք, որ հաշմանդամություն ունեցող երեխաներին օգնելու ամենամեծ ռեսուրսն նրանց անմիջական ընտանիքն ու համայնքն է: Այս իսկ պատճառով մենք կարևորում ենք հաշմանդամություն ունեցող երեխաներին աջակցել ներառական միջավայրում, իրենց ոչ հաշմանդամ հասակակիցների հետ մեկտեղ: Սա նշանակում է ոչ միայն թույլ տալ հաշմանդամություն ունեցող երեխաներին գտնվել իրենց ոչ հաշմանդամ հասակակիցներին մոտ,  այլև  հնարավորությունների առավելագույն չափով խթանել նրանց մասնակցությունը ծրագրերին/գործողություններին/ հասարակական կյանքին:

    Read more...

Նորություններ և միջոցառումներ

«Հույսի Կամուրջ» ՀԿ գործընկերները կպահպանեն ներառման ավանդույթները ծրագրի ավարտից հետո
«Հույսի Կամուրջ» ՀԿ գործընկերները կպահպանեն ներառման ավանդույթները ծրագրի ավարտից հետո

Փետրվարի 20-ին՝ սոցիալական ներառման համաշխարհային օրը, Հույսի Կամուրջ ՀԿ գործընկեր Երևանի թիվ 197 դպրոցն իր աշակերտների համար բացեց ներառման նոր անկյուն՝ «Սենսորային սենյակ»:

Շախմատային սեանս Լևոն Արոնյանի հետ
Շախմատային սեանս Լևոն Արոնյանի հետ

Այս տարի Լևոն Արոնյանի հետ մրցեցին Երևանի ներառական կրթություն իրականացնող դպրոցների 25 աշակերտներ:

Այս տարի Լեվոն Արոնյանի հետ կմրցեն Երևանի ներառական կրթություն իրականացնող դպրոցների աշակերտները:
Այս տարի Լեվոն Արոնյանի հետ կմրցեն Երևանի ներառական կրթություն իրականացնող դպրոցների աշակերտները:

 

Լևոն Արոնյանն արդեն 5-րդ տարին է  ինչ մասնակցում է նախաձեռնությանը, այդպիսով միանալով հավասար հնարավորությունների ստեղծման գաղափարի տարածմանը: